wpis

wprowadzenie

Witajcie!

Mój blog naturenaturelka prowadzę na platformie blogspot od 2015 roku. Postanowiłam zmienić platformę swojego bloga z prostych przyczyn. Przestało mi się podobać to, że na platformie blogspot co chwila coś na moim blogu znika, przestaje się wyświetlać. Zwłaszcza obserwatorzy mojego bloga – a to jest dość kluczową kwestią. I tak o to dołączyłam do platformy wordpress.com.

Czego dotyczy mój blog?

Pierwotnie była to chęć zmian, oraz pobudzenia pozytywnych zmian w moim życiu. Ostatnie 2 lata nie były dla mnie rokiem samych pozytywów, ciągle coś szło nie po mojej myśli. Postanowiłam zacząć zmieniać się od wewnątrz, więc zaczęłam od zmiany w wyglądzie swoich włosów. Na starym blogu który podlinkuję, możecie zobaczyć moje zmagania z powrotem do naturalnego koloru włosów. Tak, posiadam słowiański blond. I tak od tej prostej zmiany wciągnęłam się w świat kosmetyków, nie tylko naturalnych. Kosmetyków które nie powodują u mnie alergii, a o tą w dzisiejszym świecie jest nie trudno. Jestem z natury alergikiem, bardzo silnie reaguje moja skóra na serwowaną chemię, która jest wszędzie. Najbardziej cierpi chyba u mnie kolorówka. Dlatego większość testowanych przeze mnie produktów jest naprawdę sprawdzona, a najważniejsze jest że przy swojej alergii nauczyłam się nie wydawać fortuny na kosmetyki – bo to co z górnej półki nie zawsze okazuje się dobre.

PIELĘGNACJA 2017
Tegoroczna pielęgnacja będzie zawierać krótkie recenzje, notki dotyczące używanych kosmetyków. Będzie troszkę o tym czy się sprawdzają czy też nie. Także poświęcę troszkę postów na serię make up oraz odpowiednim akcesoriom. Chciałabym, by były to fajne, nowoczesne wzmianki dotyczące poprawy własnego wizerunku i nie tylko. Oczywiście za niewielkie pieniądze 😉

LINKI
naturenaturelka.blogspot.com
Powrót do naturalnego koloru włosów.

Leave a Reply

