gąbki makijaż · makijaż

Gąbki do makijażu

CZY WARTO KUPOWAĆ TAŃSZE ODPOWIEDNIKI?

W swojej kosmetyczce mam dwie gąbeczki do makijażu. Jedną z nich kupiłam poprzez stronę allegro.pl, drugą zakupiłam w sklepie stacjonarnym, prawdopodobnie w sieci Rossmann. Porównanie tych dwóch gąbeczek jest bardzo proste.

Fioletowa gąbeczka (allegro) jest typowym chińskim wyrobem. Kosztowała mnie z przesyłką całe 5 zł i powiem że kompletnie nie warto byłą ją kupować.

MINUSY (Fioletowa gąbeczka)

1. Farbuje po zamoczeniu w wodzie po każdym użyciu.
2. Fluid nie wypłukuje się z niej dokładnie.
3. Rwie się pod wpływem mycia!
4. Nie posiada żadnych plusów.
5. Nie zmienia swojej objętości!
6. Pochłania więcej podkładu!
7. Schnie bardzo długo!

Specjalnie wykonałam zdjęcie dla porównania – fioletowa gąbeczka jest czysta, wymyta – ale fluid pozostaje w niej cały czas. Różowa zaś jest tuż po aplikacji i fluid jest ulokowany płytko w niej, więc łatwo się domywa 😉 do czysta. Niebawem zamieszczę zdjęcie po umyciu 🙂
 zdjecie-gombka-makeup-2
Poniżej dwie gąbeczki po użyciu. Specjalnie wykonałam zdjęcie dla porównania – fioletowa gąbeczka jest czysta, wymyta – ale fluid pozostaje w niej cały czas. Różowa zaś jest tuż po aplikacji i fluid jest ulokowany płytko w niej, więc łatwo się domywa 😉 do czysta. Niebawem zamieszczę zdjęcie po umyciu 🙂
zdjecie-gombka-makeup-3
Poniżej opakowanie w jakim była różowa gąbeczka. Wykorzystuję je na pędzle, które nie nadają się do użytku, a dodawane są do cieni powiek, cieni do brwi, pudrów. Są bardzo małe, a aplikacja nimi jest męką – ich włosie ciągle wychodzi. Ale o tych dodatkowych pędzlach (bublach) może innym razem.

Różowa gąbeczka jest rewelacyjna, kosztowała mnie chyba niecałe 15 zł jak dobrze pamiętam, kupiłam ją rok temu. Jestem bardzo z niej zadowolona.

 I jej PLUSY 😉

1. Po zamoczeniu w wodzie zwiększa swoją objętość.
2. Po wyschnięciu wraca do pierwotnych kształtów.
3. Jest elastyczna!
4. Pięknie się domywa, nie ma z tym problemów, szybko schnie!
5. Bardzo łatwo aplikuje się nią fluidy!

Myślę, że na powyższą odpowiedź będziecie musieli sami odpowiedzieć sobie na to pytanie. Moim zdaniem, nie warto kupować czegoś, co za 5 zł po jednej aplikacji wyrzucicie od razu do kosza. Owszem można stosować wersje hardcore (tańszą) ale nie gwarantuję jakości dobrze rozprowadzonego podkładu.

This slideshow requires JavaScript.

LINKI
Czy warto kupować droższe rzeczy?

Leave a Reply

