pudry sypkie · pudry w kamieniu

PUDRY i CIENIE z HEAN

Jak pisałam w poście na temat korektorów pod oczy, dowiedziałam się że firma HEAN to dokładnie ta sama firma, co moje ulubione KOBO. Stwierdziłam więc że przy tak niskich cenach za swoje produkty muszę wypróbować kilka z nich na sobie. w tym poście będzie sporo zdjęć, oraz oglądania, zapraszam.

TESTUJEMY:

  • cienie do powiek
  • puder transparentny mat
  • puder prasowany bambusowy

Zacznę może od cienie do powiek. wybrałam te w blistrach, które raz że tańsze, dwa że będą pasować mi do kasetki, jaką posiadam.

zdjecie-hean-6_72

 Prezentowane cienie mają swoje numerki.
Są to: 897(złoto) i 822 (róż).

zdjecie-hean-2_72

A tak prezentują się na mojej skórze 😉 prawda że pięknie?

A tak prezentuje się moja paletka 😉 Samą paletkę bez przegródek zakupiłam w sklepie INGLOT, szkoda że nie było czarnej, ale i tak za cenę niecałych 20 zł bardzo sobie ją chwalę.

paleta-make-up

Przechodzimy do pudrów. Pierwszy z nich to puder w kamieniu nr 501. Jest naprawdę jasny. Wreszcie mam jasny puder! Pięknie stapia się z moją skórą, co bardzo mnie cieszy. Robionych zdjęć specjalnie nie chciałam rozjaśniać fleshem, bo traci się wtedy kolory.

A tak wygląda w powiększeniu:

Neutralizator matujący nr 501 translucent, 9g
Transparentny puder matujący zapewnia wysoki stopień matowienia.
Nie zmienia naturalnego odcienia skóry, skutecznie utrwala makijaż.
Innowacyjna formuła z mączką owsianą, skrobią ryżową
i kukurydzianą z potrójną siłą pochłania sebum i zapewnia idealnie matowienie.

A teraz czas na puder bambusowy. 

Mineralny puder bambusowy, 500 transluncet, 8g.
Matuje i utrwala makijaż, silnie pochłania nadmiar sebum przez wiele godzin.
Dzięki proteinom jedwabiu i masłu Cupuacu puder nie wysusza skóry.
Nadaje wyjątkowo gładkie wykończenie makijażu.
olecany również do utrwalenia makijażu scenicznego.

Leave a Reply

