makijaż · wpis

CIENIE KOBO i HEAN

dsc_0369_kobo

Cieniom tym powinnam poświęcić troszkę więcej uwagi. Są w wersjach mat oraz błysk (niewielkie drobinki). Pigmentacja tych cieni jest bardzo dobra. Niezależnie czy nałożone bez bazy czy z bazą na powiekę trzymają się idealnie. Makijaż wykonany tymi cieniami jest nawet lepszy niż cieniami Inglot, ponieważ moim zdaniem lepiej się blendują, lepiej łączą się ze sobą poszczególne kolory. Nie zdarzyło mi się jeszcze, by jakiś kolor nie chciał połączyć się z innym kolorem tej marki. A taka sytuacja zdarzała mi się z cieniami Inglot. Co szczególnego jest w tych cieniach? Dodałabym jeszcze wspaniałą kolorystykę po barwy ciepłe i chłodne. Dostępne są w małych słoiczkach oraz w tzw. blistrach, dzięki którym możemy łatwo przełożyć je do kasetki. Ja osobiście wolę wersję w blistrze. Słoiczki są odkręcane. Pojemność tych cieni jest bardzo wydajna, zawierają ok 9g produktu. Cienie są mega wydajne i starczają na bardzo długo przy intensywnym użytkowaniu. Cienie te można zakupić w sklepie stacjonarnym DROGERIA NATURA lub przez internet (ale tu odbiór jest wyłącznie w sklepie stacjonarnym, bez dowozu do domu).142Cienie firmy HEAN. Z tej firmy posiadam na razie tylko dwa odpowiedniki. Są to złocisty 897 i mocno różowy o numerze 822. Są boskie w kolorystyce. Konsystencją przypominają cienie z firmy KOBO, ale mam wrażenie że te są bardziej aksamitne. Jeśli chodzi o mieszanie się kolorów oceniam jako bez zarzutu. Pięknie łączą się z cieniami KOBO, oraz innymi cieniami z drogerii Hebe. Trwałość jest taka sama, ale to chyba dlatego że producent jednych i drugich cieni jest ten sam. Tak, KOBO i HEAN to ta sama marka (dowiedziałam się o tym przez przypadek). Cienie HEAN można zakupić w sklepie stacjonarnym HEBE.

zdjecie-hean-6_72
Cienie firmy HEAN są boskie! Powiem tak, makijaż wykonany powyższym zestawieniem kolorystycznym fantastycznie dopasowuje się do kolorów ubrań, jakie założę. Nie spodziewałam się takiego efektu. Mając na sobie camelowy sweter złoto w połączeniu z zimnawym różem daje efekt ciepłego, fajnego makeup, sprawiając że kolor również chłodnej pomadki z Golden Rose lekko się ociepli. Dodatkowo przy założeniu chłodnych chust na szyję – efekt mam odwrotny. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Te cienie to nawet lepsze rozwiązanie niż standardowe brązy! Więcej zdjęć w galerii MAKEUP.

zdjecie-hean-2_72

Co ważne. Cienie jedne i drugie nie wywołują u mnie reakcji alergicznej. Mam nadzieję że tak pozostanie i nie zmienią swojego składu. Jedne z nielicznych cieni na które nie mam alergii – i za to jestem producentom bardzo wdzięczna. Na kolejną uwagę zasługuje tu fakt ceny tych produktów. Za cienie KOBO w słoiczku zapłacimy coś ok. 17,90 zł a za blister ok 9.90 zł. Cena cieni HEAN wychodzi troszkę mniej, bo za blister zapłacimy ok 8,90 zł. Bardzo ekonomiczne to dla naszego portfela.

Jedne i drugie POLECAM w 100%.

2 thoughts on “CIENIE KOBO i HEAN

Leave a Reply

