cienie do powiek · kolorówka · wpis

KOLORÓWKA

Zestawienie mojej kosmetyczki. Jeśli szukacie tu kosmetyków z górnych półek sklepowych, takich nie znajdziecie. Moja kosmetyczka jest naprawdę uboga, ale potrafię z niej wyczarować naprawdę fajny look. Niektóre kredki do oczu czy stylizatory w kredce do brwi zakupione były na ryneczku. Jak widać po ich długości naprawdę były dobre, skoro tak szybko się zestrugały. Najbardziej przyciąga tu paleta cieni, która kompletowana jest pod kątem możliwości mixów. Są tu i błyski i maty, które sprawdziłam, których używam, z których jestem zadowolona. Jak wiecie dla mnie nie każdy cień jest dobry. Zanim odkryłam KOBO i HEAN sporo cieni musiałam wyrzucić do kosza, rzadko udało się odsprzedać jakiejś koleżance.

zdjecie-32-kolorowkaCienie ze swojej palety przedstawiam na swojej bladej ręce.
Naprawdę są fajnie napigmetowane, co widać. Są wręcz boskie.
zdjecie-39-kolorowka
zdjecie-15-kolorowka
zdjecie-5-kolorowka

Po lewej stronie mamy cienie matowe, a po prawej wszystkie moje błyski. Ich ze względu na moją alergię bałam się najbardziej, w zasadzie ich wylądowania w koszu na śmieci. Ale są naprawdę delikatne, nie podrażniają, nie alergizują – polecam i będę polecać wszystkim.

CIENIE MATOWE KOBO

jasna zieleń 150
turkusowy 151
brąz czekoladowy 116
jasny fiolet 112
jasny róż 111
ceglasty 105
jasna brzoskwinia (zatarty numerek)
capuccino 117
caffe latte 145
biały 101

CIENIE BŁYSZCZĄCE KOBO, HEAN, HEBE

jasny opalizujący błękit (Kobo) 211
ciepły błękit wpadający w turkusy (Kobo) 213
ciemny róż (Hean) 822
złoty (Hean) 897
czekoladowy brąz (Kobo) 220
jasna perła (Hebe Palette mat system) 62
capuccino (Hebe Palette mat system) 17

zdjecie-10-kolorowka

Czy lubicie takie zestawienia?
Czy przydają wam się podczas kolejnych zakupów w drogeriach kosmetycznych?

2 thoughts on “KOLORÓWKA

Leave a Reply

