bazy pod make up · makijaż

Pierre René makeup base

Dzisiaj chciałabym napisać na temat bazy pod makijaż z firmy Pierre René. Mam ten produkt od 2015 roku, ale nie pamiętam dokładnie gdzie go kupiłam. Nie istotne. Ten produkt jest po prostu genialny. Używam ten produkt z dwoma podkładami: Douglas (1) i Pharmaceris (dostępny tylko w aptekach) i mój makijaż nosił się bardzo dobrze. Nadal mam jeszcze ten produkt. Jest meeega wydajny! Jeśli chcesz wyglądać jak gwiazda, musisz przetestować ten produkt. Twój makijaż będzie długo na twojej twarzy a ty będziesz czuła się wspaniale i pięknie przez cały dzień! Oczywiście nie można używać tego produktu codziennie. Grozi zatykaniem porów. Ale ja tego nie zauważyłam. Czy wiesz że Pierre René jest polską firmą? Ja właśnie o niej czytam.

Today I would write to about Pierre René makeup base. I have had this product since 2015 but I didn’t remember exactly where I have bought it. It’s doesn’t matter. This product is great! I used this product witch two foundation: Douglas (nr 1) and Pharmaceris (available only in pharmacy) and my make up wearing very well. Still, I have the same product. It’s very efficient! If you want to look like a star you need to test this product. Your make up will be so long on your face and you will be feel like wonderful and beutiful for all day. Of course you need to use this product every day. This product may cause clogging of the pores. I did notice it! . If you know that Pierre René is a Polish brand? I have never heard about it.

Ohm, I have forgotten. My English isn’t very well and still I have been learning since 2014.

zdjecie-27-kolorowka

Leave a Reply

