promocje

PROMOCJE KOSMETYCZNE

hebe_logo-2Już niebawem rusza fajna promocja w drogeriach HEBE. Tak, nowa gazetka która będzie dostępna od 19 stycznia w drogeriach, niesie ze sobą sporo fajnych wyprzedaży. Jest to dobra opcja jeśli twój budżet jest ograniczony, a chciałabyś małym kosztem uzupełnić swoją kosmetyczkę. Drogeria HEBE jest sporą drogerią, w której naprawdę jest bardzo bogaty asortyment i bardzo częste promocje. Co warto kupić na takich wyprzedażach? Ja na pewno skorzystam z kosmetyków kolorowych, które ostatnio są moją alternatywą na poprawę humoru. Uwielbiam robić zdjęcia kosmetycznym nowościom.

W gazetce promocyjnej na pewno skuszę się na podkład z firmy Revlon. Zawsze chciałam spróbować go, jednak nigdy nie miałam okazji, by zakupić ten fluid w fajnej cenie. Cena normalna w drogeriach to koszt ok 68 zł za 30 ml podkładu. Na pewno warto poświęcić troszkę czasu i przejrzeć swoje zapasy w kolorówce, bowiem z kartą Hebe jest możliwość uzyskania nawet do -40%. Uwielbiam takie akcje, bo bardzo ratują mój budżet.

Nowa gazetka
19-25.01, 26.01- 01.02

A wy co wybierzecie do swojego koszyka na akcji promocyjnej w HEBE?

2 thoughts on “PROMOCJE KOSMETYCZNE

Leave a Reply

