brwi · makijaż

Cień do brwi Golden Rose nr 105

Jakiś czas temu zakupiłam cień do brwi  firmy Golden Rose o numerze 105. Jest to ładny zgaszony podchodzący pod zimny kolor odcień brązu. Chciałabym zaktualizować jego recenzję. Do tego była jeszcze kredka o numerze 302, ale o niej nieco później.

Cień do brwi jest bardzo bardzo wydajny. Mam go do teraz (zakupiony 15.11.2015) i powiem że jest mega mega wydajny. Końca nie widać. Bardzo ładnie przyciemnia brwi, nadając im fajny kolor. Aplikacja była dla mnie dość kłopotliwa na początku. Dołożony mały skośny pędzelek szybko okazał się nie trafiony – wolałam mniejszy, bardziej skośny i zrobiony przez siebie (pędzelek zakupiony w sklepie dla plastyków i ścięty własnoręcznie przeze mnie).

A tak prezentuje się po wyjęciu z opakowania. Jest to naprawdę fajny, przyjemny kolor brązu.

Na dłoni prezentuje się tak (kolory są w zależności od nałożenia, czyli ilości warstw. Należy pamiętać by nie przesadzać z nimi, bo można przedobrzyć, ale to dotyczy każdego cienia. Dwa pierwsze kolory od lewej są z serii Oriflame (zestaw z woskiem, pędzelkiem i lusterkiem). Porównując z poprzednikiem z lewej strony ten cień do brwi Z Golden Rose jest znacznie łatwiejszy w aplikacji i fajniej wygląda na brwiach.

untitled-4kor

O ile cień jest wieczny  i starcza na bardzo długo, tak kredka wykończyła mi się przy codziennych makijażach po miesiącu. Jedyne co w niej fajnego to cena. Kredka z Golden Rose (302) jest dość twarda, ciężko rysuje się po skórze brwi. Dlatego nie polecę tej kredki początkującym. Plusem jest to że można dobrać do każdego koloru cienia do brwi idealny kolor kredki, a to nie często się zdarza w takich zestawieniach.

Wspomniany zestaw do stylizacji brwi z firmy Oriflame wygląda tak jak poniżej. Niestety nie mam już tego zestawu, wykończyłam go w całości. Jak za jego pomocą stylizowało się brwi? Całkiem dobrze, jedyny minus to pędzle, które nie są poręczne, wolę dłuższe trzonki. Wosk powinien być w większym kwadraciku, brakło go po pół roku codziennego stosowania. Był to pierwszy mój zestaw, można powiedzieć że zjadłam na nim zęby. Albo moje brwi były zbyt jasne, albo zbyt ciemne. Teraz wiem, że wosk powinnam nakładać na samym początku a dopiero potem stylizować brwi… cóż człowiek uczy się cały czas.

zestaw-do-stylizacji-brwi-2-cienie-i-wosk-oriflame
W związku że czekam na promocję w drogeriach, które z początkiem wiosny będą sypać się jak grzyby po deszczu, zamierzam nabyć wosk do brwi w słoiczku z firmy HEAN. Jest to jedyny wosk jaki na razie znalazłam właśnie w małym słoiczku a nie połączony z paletami do brwi!

pol_pl_hean-wosk-do-stylizacji-brwi-10759_1Jeśli znacie jakieś firmy, które mają oddzielnie wosk do brwi (nie razem z cieniami do stylizacji) napiszcie mi w komentarzu jakie to firmy. Może będą i u mnie do zdobycia 😉

Leave a Reply

