pomadki · usta

LIPSTIC colour rose

RÓŻOWE ODCIENIE POMADEK
pora testowania: zima
moje usta: bardzo problematyczne, bardzo wrażliwe na warunki atmosferyczne, najlepiej wyglądają latem. Zimą borykam się z pierzchnięciem, wysuszonymi skórkami. Nie pomaga nawilżanie wazeliną. 

Odwiedziłam dziś jedną z moich ulubionych drogerii. Aktualnie rozpoczynają się promocje, więc osoba będąca alergikiem może w tani sposób wzbogacić się w fajne produkty nie wydając przy tym fortuny. Na temacie poniższe pomadki 😉

pomadki-zestawienie-7
Rimmel, Golden Rose, p2 oraz Catrice

Zazwyczaj używałam błyszczyków, ale one bardzo szybko znikały z moich ust, ich kolor nie trwał długo na ustach – więc postanowiłam coś zmienić. Przerzuciłam się na pomadki. Pierwszą jaką kupiłam była czerwona pomadka  firmy BELL. Ale jakoś mimo że hypoalergiczna, nie polubiła się z moimi ustami. Kilka dni temu kupiłam pomadkę z firmy Golden Rose o numerze 104. I chyba testowanie w tym poście rozpocznę od niej.

GOLDEN ROSE nr 104
Pomadka jest dość prostym opakowaniu, szału nie robi. Mam wrażenie że troszkę jest słabo wykonanie, czuję luzy (pomadka klekocze). Na zdjęciu powyżej pierwsza  lewej.

golden-rose-vision-lipstic_104

Kolor: 
pomadka jest w fajnym chłodnym kolorze magenty. Bardzo łatwo się aplikuje na usta.
Nawilżenie: średnie. Mam wrażenie że usta mi wręcz zjadają wilgoć z niej.
Trwałość: średnia, zostaje na kubkach, na skórze, średnio trzyma się na ustach. Nie rozmazuje się, nie muszę dokupować do niej konturówki. Jak za niecałe 10 zł to i tak jestem pod wrażeniem jej trwałości.

RIMMEL LASTIC FINISH LIPSTIC nr 900
Pomadka jest w dużo jaśniejszym odcieniu różu, bardziej anielskim. Jest to odcień typowo chłodny. Wybrałam pomadkę z tej szafy, ponieważ czytałam wiele opinii pozytywnych o pomadkach z tej firmy na temat jej trwałości.
Kolor: pomadka fajnie prezentuje się na ustach, bardzo ładnie je pokrywa.
Nawilżenie: bardzo dobre, jestem bardzo zadowolona.
Trwałość: dobra, mam wrażenie że lepsza niż Golden Rose. Mniejsze ślady na kubkach niż poprzedniczka, ale i tak są. Więcej zostaje jej jednak na ustach. Również ładnie rozlewa się na ustach, więc odpada zakup konturówki.

rimmel-900-lipstic-pink-blush-w-2

RIMMEL LASTIC FINISH by KATE nr 28
Pomadka jest w kolorze cieplejszego różu. Jest to troszkę róż wpadający w malinę jak dla mnie.
Kolor: odcień ciepło-chłodny.
Nawilżenie: bardzo dobre, fajne uczucie miękkości na ustach.
Trwałość: 

p2 FULL COLOR LIPSTIC  pray for peace, nr 130
Pomadka idealnie sprawdzi się jako zamiennik koloru nude, jeśli ktoś nie lubi beżu na swoich ustach. Bardzo fajnie wygląda, tonuje nasz naturalny odcień ust o 1 ton.
Kolor: zimny, jasny róż, odrobinę jaśniejszy niż pomadka z Rimmel
Trwałość: pomadka ściera się z ust równomiernie, nie widać tego drastycznie na ustach.
Nawilżenie: bardzo miękka, fajnie się aplikuje. Mięciutka, nawilżenie oceniam jako bardzo bardzo dobre.

CATRICE ULTIMATE COLOUR nr 370
Kolor:
dla mnie jest bardzo neutralny, powinna ładnie podkreślać moje naturalne usta. Przepiękny naturalny kolor – jestem ZASKOCZONA! Idealny kolor na co dzień! Polecam dla tych, które mają dość czerwieni.
Trwałość:
Nawilżenie: bardzo dobre, miękka, fajnie wypełnia usta.

Porównanie odcieni na skórze.

cienie-do-powiek-piere-renee-99-i-111_4
Powyższy test będę analizować również wiosną i latem. Wtedy nasze usta zupełnie inaczej reagują na warunki atmosferyczne. Pozostałe recenzję będę uzupełniać w trakcie testowania kolejnych produktów.

pomadki-zestawienie-2

ZESTAWIENIE ECONOMY (jakość do ceny)
Z powyższych pomadek Golden Rose, Rimmel, Rimel Kate, p2, Catrice najsłabiej według mnie po wstępnych testach wypada pomadka z Golden Rose. Jest najmniej nawilżająca, troszkę przesusza usta po dłuższym testowaniu. Jest na pierwszy rzut kremowa, fajnie się nakłada, ale w porównaniu z pomadkami innych firm ma się wrażenie że jest zbyt “tępa”, jakby pozbawiona była właściwości nawilżających, choć je posiada. Szkoda. Bardzo dobrze wypadały pomadki Rimmel oraz p2. Jestem bardzo zaskoczona pomadkami w firm p2 i Catrice. Nie myślałam że za cenę 16,99 zł będzie aż taki fajny efekt. Pomadka p2 fajniej i oim zdaniem skuteczniej nawilża niż pomadka z firmy Rimmel, choć i jej nie mam nić do zarzucenia pod tym kątem.

Pomadka z firmy Catrice jest bardzo neutralna, fajnie że wybrałam ten odcień, będzie mi pasować do żywszych zestawień kolorystycznych, przy bardzo podkreślonych oczach. Róże będą fajnie pasować do brązów, chłodnych zestawień, ciemnych fioletów ale nie podkreślonych zimnym odcieniem. Jestem bardzo ciekawa po którą z nich będę sięgała najczęściej.

pomadki-zebrane-wszystkie

LINKI
https://naturenaturelka.wordpress.com/2017/01/15/pomadki-blyszczki-zimne-czy-cieple/

2 thoughts on “LIPSTIC colour rose

Leave a Reply

