makijaż · tusze do rzęs

TUSZ GOSH

Miał być MaxFactor 2000, wyszło że kupiłam tusz z firmy GOSH. Już jutro moja opinia na temat tego tuszu. Kupiłam pierwszy raz w życiu cokolwiek z tej firmy.

gosh-tusz-do-rzes_black-kocie-oczy

OPIS PRODUCENTA
Gosh Mascara Catchy Eyes Maskara Kocie Oczy w szybki sposób pozwala uzyskać efekt kociego oka, czyli długich i podkręconych, wyraźnie zaznaczonych rzęs. Odpowiednio wyprofilowana szczoteczka ułatwia nabieranie odpowiedniej ilości tuszu i jego równomierne rozprowadzenie. Zapewnia wygodne i precyzyjne podkreślenie rzęs. Rewelacyjnie sprawdza się w przypadku oczu z opadającym kącikiem zewnętrznym. Wyciąga rzęsy do góry, modelując kształt oczu. Przyjemna kremowa konsystencja nie rozmazuje się i nie kruszy. Maskara jest dostępna w kolorze czarnym.
źródło: https://www.wizazsklep.pl/gosh-maskary

Ciekawa jestem czy przebije on mój faworyt Kiss&curl z firmy Douglas. Jakoś nie mogę utrafić na swojego faworyta. Testowanie nowego tuszu już jutro 😉 oczywiście tusz nabyty na promocji w jednej z drogerii Hebe, za niecałe 25 zł 😉 Jestem zaskoczona że udało mi się go dostać na promocji. Normalnie nie mogłabym sobie na niego pozwolić.

MOJA OPINIA 21.01.2017
Tusz super rozdziela rzęsy. Szczoteczka silikonowa – cóż muszę się do niej przyzwyczaić, ale za pierwszym podejściem wyszło extra. Rzęsy są wydłużone, nie myślałam że mogę mieć je tak długie 🙂 tylko brakuje efektu pogrubienia, ale to zastąpi drugie nałożenie – i tu uwaga rzęsy są pięknie rozdzielone. Polecam ten tusz.

 

Leave a Reply

