cienie do powiek · makijaż

Zgaszone cienie do powiek Pierre René

ALTERNATYWA – ZAMIAST BRĄZÓW

Moja paletka przepełniona była odcieniami różnych brązów. Jednak postanowiłam coś zmienić, bo szczerze, to nie przepadam za taką kolorystyką. Z szaro-niebieską tęczówką mam niewielkie pole manewru. Do takiej oprawy oczu z kolorów dopełniających pozostają mi jedynie fiolety i zgaszone zielenie. Ale w butelkowych kolorach jakoś się nie widzę.
Cóż… postawiłam na fiolety, w zimnych barwach. Ciepłych kolorów mam już troszkę, więc by zmiana była bardziej widoczna, musi być widoczna. Dziś podglądałam cienie firmy REVOLUTION oraz REVLON. Jestem bardzo ciekawa jak prezentują się one na powiekach. Na razie muszę poczekać na fajną okazję. Zdecydowałam się na dwa cienie z firmy Pierre René.

cienie-do-powiek-piere-renee-99-i-111_3
Pierre René: cienie o numerach no.99 (od lewej) oraz no 111 (od prawej)

 

Cienie są przeze mnie sprawdzone, mam już kilka z tej firmy. Jestem zadowolona z pigmentu, oraz trwałości trzymania się na powiece. Polecam szczególnie jeśli cierpi się na alergie powiek, tak jak ja. Poniżej zdjęcia w zestawieniach kolorystycznych oraz numerki z tyłu blistra.

cienie-do-powiek-piere-renee-99-i-111
od lewej: 2 cienie KOBO, 2 cienie Piere Rene, 1 cień z KOBO, 1 cień z HEAN

Leave a Reply

