usta · wpis

USTA po przejściach

Ostatnio nie pisałam nic od trzech dni, ponieważ dopadło mnie przeziębienie z dość wysoką temperaturą, która utrzymywała się dwa dni. To było dla mojego organizmu jak katorga. Jak zwykle najbardziej ucierpiały moje usta. Postanowiłam więc wykorzystać swoją niedyspozycję mimo to, i pokazać wam jak fajnie działa peeling cukrowo-oliwkowy na moje usta.

Zacznę od przepisu:
1 łyżczeka cukru (może być brązowy lub biały)
1 łyżczeka miodu
1/2 łyżeczki oliwy z oliwek
1/2 łyżeczki wazeliny
plastykowy słoiczek

zdjecie-4

Wszystkie składki ze sobą zmieszałam dokładnie, powstała taka oto masa:

peeling-po-wymieszaniu

Taką masę dokładnie nałożyłam za pomocą palca na moje spękane i wysuszone usta. Mimo że przeziębienie nie odpuściło całkowicie, to stwierdziłam że nie będę czekać, bo ciągle nieświadomie obgryzam skórki z moich ust.

usta-z-peelingiem1

A tak prezentują się usta po wykonanym peelingu. Zdjęcia nie oddają tragedii jaka powstała po dwóch dniach przeziębienia 😦 były naprawdę w  straszliwym stanie, mimo że nawilżałam je za pomocą wazeliny codziennie.

Peelingu wystarczy mi długi czas, więc zamierzam stosować co dwa dni. Zobaczymy jaki będzie efekt. Na zdjęciu powyżej usta przed – po prawo już bez skórek, z warstwą wazeliny. Wazelina wsiąkła w usta po peelingu znacznie szybciej, a po 10 min nie było po niej śladu. Jak tylko dojdę do siebie, to zamierzam przejść się do apteki po lanolinę – może ona będzie skuteczniejsza niż wazelina, którą posiadam i lepiej sprawdzi się na moich ustach oraz planuję kupić maść z witaminą A (tania i słyszałam że jest świetna).

retimax-masc-z-witamina-a
Marzę o ustach pełnych blasku i mięsistości, bez żadnej skórki od dawna. Jestem ciekawa czy uda mi się do wiosny mieć tak śliczne usta. Próbowałam i próbuję nadal wielu metod, ponieważ nadal mi nie udało się osiągnąć tak fajnego efektu, który utrzymywałby się na moich ustach dość długo. Dodam, że nie stosuję żadnych kwasów, żadnych kosmetycznych (w tym chemicznych) zabiegów na swoje usta.

pomadki-zebrane-wszystkie
Od lewej usta: z wazeliną ochronną ziaja, pomadka Catrice nr 370, pomadka Golden Rose nr 104, pomadka p2 nr 130, pomadka Rimmel nr 28, pomadka Rimmel nr 900, pomadka Bell hypoalergiczna nr 04

LINKI
https://domnaobcasach.com/2015/06/nawilzanie-ust-domowe-sposoby/
https://naturenaturelka.blogspot.com/2017/01/piekne-usta-zima.html
https://naturenaturelka.wordpress.com/2017/01/20/lipstic-colour-rose/

One thought on “USTA po przejściach

  1. Pingback: Usta w równowadze

Leave a Reply

