makijaż · podkład

Revlon 150 Buff

Witajcie! Otóż jak wiecie, podkład lekko kryjący firmy Douglas nr 1 bardzo mi przypasował, sama mam już chyba trzecie opakowanie. Ale jednak chciałabym wypróbować coś innego. Dziś udało mi się zakupić podkład Revlon w fajnej cenie 🙂 więc mogę go wreszcie wypróbować i porównać z dotychczasowym Douglasem nr 1.

podklad-revlon-150-mieszana-tlusta-porownanie
Revlon 150 – myśłałam że jest to bardzo ciemny odcień i że będzie o ton ciemniejszy niż mój poprzednik. Kiedy zrobiłam powyższe zdjęcie byłam mega zaskoczona, ponieważ owy Revlon jest dużo jaśniejszy, co mi bardziej odpowiada 😉 więc ma już pierwszy plus. Kolejny plus to to że podkład ma w sobie nawilżające olejki, które liczę sprawią się świetnie i nawilżą moją suchą skórę. Nakłada się świetnie za pomocą multiblendera BB. Jest żadszej konsystencji, a mimo to bardzo efektownie wtapia się z skórą, co daje wrażenie naturalności. W zasadzie jakby go nie było, a daje efekt dużo lepszego krycia.

podklad-revlon-150-mieszana-tlusta

Odcień Revlona 150 (cera tłusta, mieszana) jest wpadający w lekkie żółte tony, dzięki czemu moje naczynka praktycznie są niewidoczne 🙂 Jest mniej brzoskwiniowy niż Douglas, który jeszcze kilka dni temu wydawał mi się najjaśniejszym podkładem jaki mogłam zakupić. Jest to fajny naprawdę wpadający w zimny kolor odcień 🙂

DODATKOWE ROZŚWIETLENIE. Moim zdaniem wygrywa Revlon i to be dwóch zdań! Skóra wygląda pięknie i kwitnąco. Jestem zachwycona jasnością swojej skóry 🙂 Dodam jeszcze, że produkt ten nie wchodzi w lekkie zmarszczki na mojej twarzy, nie uwydatnia ich, nie zbiera się w zakamarkach tam gdzie nie powinień! Naprawdę polecam! Szkoda że wiele razy chcąc zakupić ten odcień byłam przez ekspedientki namawiana na zupełnie inny produkt. Żałuję że nie wypróbowałam go wcześniej!

CENOWE ZESTAWIENIE 

Niestety oba podkłady są bardzo drogie i mogę je nabywać wyłącznie albo na fajnych promo, albo poprzez allegro – ale tu tylko Revlon. Cena Revlona to 69,90 zł za 30 ml a cena Douglasa to 59 zł za chyba coś ok 50 ml, ale nie pamiętam dokładnie, więc porównywalnie Revlon wychodzi drożej. Ja kupiłam go za 39 zł w drogerii  HEBE.

DOBÓR PODKŁADU. Nie wybierajcie zbyt ciemnych podkładów typu ivory. Pamiętajcie, że podkład pod wpływem noszenia ciemnieje na twarzy, co daje sztuczny efekt maski. Naprawdę wybierajcie podkłady jasne do swojej karnacji (my, Polki mamy z tym problem, bo w drogeriach są same ciemne odcienie). Ale naprawdę warto szukać i eksperymentować.

2 thoughts on “Revlon 150 Buff

  1. Revlon jest bardzo często w na promocjach (Hebe i Rossmann), można go wtedy kupić za 20-30zł. Na tyle często, że nim skończymy jedną buteleczkę trafiamy na kolejną promocję:)

    Like

Leave a Reply

