wpis

ROWENTA lokówka

model CURLING TONG
Zakupiłam lokówkę firmy Rowenta. Wybrałam najprostszy model, z opcją maksymalnego nagrzewania do 180 C, ponieważ mam cienkie i delikatne włosy. Wiadomo, że wysoka temperatura może je bardzo zniszczyć, więc ten model wydał mi się odpowiedni. Użycie lokówki wcale nie jest prostą sprawą. Wymaga czasu praktyki i cierpliwości. O ile podzielenie włosów na partie nie stanowi dla mnie problemu, to kręcenie już tak. Zdjęcia w tym poście są moją pierwszą w życiu próbą zakręcenia włosów na loki, bez użycia wałków i papilot 😉

Pierwsze pasma jak się okazało nie pokręciłam prawidłowo. Kolejne również. Niestety, nie wiedziałam jak i w którym miejscu mam złapać swój kosmyk włosów. Łapałam to za wysoko, to za nisko. Końcowe loczki wyszły super… ale niestety dopiero na samym końcu. Musze powiedzieć, że mimo, że pierwsza próba nie udana za mną – włosy po podkręceniu zyskują na objętości 🙂 mam ich dużo dużo więcej, są fajnie napuszone. Lokówka ma bardzo przydatną podprókę, oraz wyłącznik temperatury (ręczny) który pozwala dozować temperaturę. Nagrzewa się szybko. Jedyne czego mi brakuje to instrukcji obsługi – niestety nie ma jej ani na stronie ani w pudełku.

lokowka1
Co istotne nagrzewa się do max 180C więc jest delikatna dla cienkich włosów. Ważne również jest to, że lokówka ma długi kabel, co ułatwia manewrowanie. Lokówka jest lekka, fajne nawija średniej grubości loki – nie tylko takie spiralki jak na opakowaniu.

lokowka3

Więcej zdjęć z moich stylizacji zamieszczę jak tylko naładuję baterie – zawsze padają w najmniej oczekiwanym momencie. Następnym razem myślę że loki będą ładniejsze 🙂 Moim zdaniem jeśli chcesz kupić lokówkę – musisz dopasować ją do grubości swoich włosów. Pamiętajcie – wysoka temperatura nagrzewania urządzenia (powyżej 200 C) dobra jest dla mocnych, gęstych włosów.

rowenta-stylizacja

Leave a Reply

