fashion · Uncategorized · wpis

Inspiration for the future mother

Dziś zatęskniłam za wiosną! Bardzo brakuje mi jej, a przede wszystkim słońca! Przeglądam internet, robię porządek w szafie i zastanawiam się jak minimalnym nakładem środków ubrać się tej wiosny fajnie i stylowo. Jak zestawić ze sobą ubrania, które mam, a których nowych nie chciałabym kupować. Zobaczcie, co udało mi się znaleźć w internecie, zapraszam do oglądania. Przyda się kubek gorącej herbaty z cytryną lub ulubionej kawy.

Najbardziej lubię połączenia niebieskiego błękitu z bielą i jasnym różem. Bardzo lubię takie subtelne, fajne kolory. Szarość, której mam dość sporo w szafie będzie pięknie wyglądać w tym roku dopełniona ulubionymi kolorami.

zdjecie5-moda-ciazowa
Czym więcej oglądam zdjęć modowych, makijażowych tym bardziej czuję się kobieco! Tak, oglądanie w Internecie zdjęć z różnych stylizacji sprawia, że całkowicie wyparłam już z swojej głowy kupowanie czasopism w stylu magazynu Cosmopolitan czy Style. Zaprzestałam kupowanie brukowców, czasem przeglądam Avanti, ale również w necie. Dzięki czemu nie uginają mi się półki od zalegających magazynów.

zdjecie3-moda-ciazowa
Oczywiście ja tej wiosny na pewno do własnych stylizacji założę trampki 🙂 ponieważ jakoś nie widzę połączenia z opcją “na obcasie”. Wolę wygodę i zdrowszy kręgosłup. Myślę że w połączeniu z różanymi odcieniami będzie moja przyszła stylizacja wyglądać cudnie.

zdjecie-roze-chlodne-2

źródła:
przeszukiwanie obrazem – zdjęcia różne z:blogerek modowych

Leave a Reply

