fashion · wpis

Pregnat fashion

MODA CIĄŻOWA
If you know it’s not simple as you thought. Of course in the internet is a lot of interesting simple DIY how to wear if you are pregnat. But… still the most problem is beginning when you are need to buy a  new winter jacket or shoes. Yes. It’s so expensive, because the new jacket is maybe one-two weeks! My tummy is growing now and my old warm jacket is too tight for me. Yesterday I bought a new winter jacket in the Reserved shop. Actually in Polen are sale and I bought this jacket -50% cheaper as normal. Uff! I could buy a cheaper!

untitled-1

Jak wiecie moda ciążowa nie jest taka oczywista i prosta. Oczywiście w internecie jest dużo ciekawych prostych porad co założyć jeśli jesteś w ciaży. Ale… stale największy problem jest z początkiem kiedy musisz kupić na przykład zimową kurtkę i buty. Tak. Jest  to drogie, ponieważ owa kurtka czy buty będą ci służyć może tylko 1-2 tygodnie! Mój brzuszek rośnie i moja stara ciepła kurtka jest już zbyt ciasna dla mnie. Wczoraj kupiłam nową zimową kurtkę w sklepie Reserved. Obecnie w Polsce są teraz wyprzedaże -50% taniej niż zwykle. Uff! Można kupić taniej.

untitled-4
Kurtka jest w dwóch wariantach kolorystycznych, jednak ja zdecydowałam się na kolor czarny, ponieważ pasuje do wielu rzeczy, a i wczesną wiosną posłuży mi z kontrastowymi kolorami. Jest to kurtka na tradycyjnej ocieplinie, więc jest dużo zimniejsza niż moja puchowa wersja. Ale jakąś alternatywę muszę mieć w szafie.

kurtka-z-modelka
W sklepach ciążowych nie kupuję. Tam ceny na hasło ciąża sięgają powyżej 150 zł za bluzkę, spodnie to koszt powyżej 250 zł. Wyszukuję ciuszki na promocjach lub w second-handach. Tam można znaleźć prawdziwe perełki.

In the pregnat’s shops I don’t buy, because is too expensive on my walet! There the prices are more as 150 zł for T-shirt and the throuses are more 250zł. I look for clothes for promotions or in second-hand. There you can find the real gems.

2 thoughts on “Pregnat fashion

  1. Ja kupowałam normalne ubrania (oprócz spodni!) ale z bardzo rozciągliwych materiałów lub w fasonach luźnych w okolicy brzucha. Bardzo dobry wybór i ceny ubrań ciążowych ma H&M i też są u nich wyprzedaże, warto zajrzeć.

    Like

Leave a Reply

