wpis

Mufinki

Wczoraj miałam dzień gotowania i pieczenia 🙂 Zrobiłam szybkie mufinki, tym razem z muesli (rodzynki, płatki owsiane). Mufinki idealnie kompunują się małą czarną kawą. Choć teraz piję wyłącznie kawę zbożową (INKA) to i tak pasują rewelacyjnie! Ten poczęstunek naprawdę robi się w ciągu zaledwie 10 min, i nie potrzeba do tego wiele składników.

dsc_1152_72dpi

dsc_1157_72dpi

dsc_1153_72-dpi

Recept:
100g mąki
100g muesli (rodzynki, płatki owsiane)
50g miodu
100ml mleka
mały jogurt
2 łyżeczki proszku do pieczenia

Składniki mieszamy – wpierw suche, czyli mąka, musesli, proszek do pieczenia. W drugiej miseczce mokre (mleko, jogurt, miód) a następnie do suchego przelewamy mokre, mieszając łyżką. Ja nie miałam jogurtu, więc wcześniej spieniłam mleko. Wyszły fantastycznie! Piekłam troszkę za długo bo 15 min w 190 stopni przy grzaniu góra dół. Wystarczyło by spokojnie 10 min.

Leave a Reply

