wpis

Winter in Poland

Hello!
Miało być cieplej, dużo cieplej. Jednak dziś temperatura była podobna do wczoraj i zamiast śniegu pojawił się na wszystkim piękny szron. Szkoda, że nie mam sił biegać z aparatem tej zimy, oj szkoda. Zdjęcie zrobiłam telefonem komórkowym, bez przygotowania, zupełnie na szybko. Uwielbiam robić zdjęcia. Dziś chciałabym pokazać wam kilka moich zdjęć plenerowych 😉 właśnie z tej pory roku.

winter-small-2

Czapka i szalik nadal nie odejdą w zapomnienie, a ciepła kurtka chyba pozostanie z nami do końca marca tego roku.

winter-small

Ja nie noszę zimy i zimna! Pomimo że jest piękna, można zrobić tysiące pięknych zdjęć to i tak nie daje mi ta pora roku radości. Jest po prostu zbyt zimno. Czekanie na przystankach, spóźniająca się komunikacja miejska, ogrzewanie mieszkań to problemy które sprawiają, że zima jest niezbyt lubianą porą roku przeze mnie. Gdyby nie zdjęcia, które powstają… przynajmniej to sprawia, że zima jakoś nie wydaje się mi taka straszna.

dsc_0746_72

dsc_0676_72

dsc_0768_72-dpi

Więcej moich zdjęć możecie zobaczyć na moim blogu YOU PIC [kobaltowasowa] do którego link podaję poniżej: https://youpic.com/photographer/kobaltowasowa/

Leave a Reply

