wpis

8th March

Już niedługo święto wszystkich kobiet. Czy obchodzicie to święto? Kobietki czy planujecie kupić sobie coś mega ekstra tego dnia, o czym zawsze marzyłyście? Jak wygląda u was ten dzień?

dsc_1645_72

U mnie jest to zwykły normalny dzień. Nie celebruję go jakoś specjalnie. Nie przywiązuję wagi do kwiatów w tym dniu – zamiast nich wolałabym dostać coś innego, bardziej praktycznego.

Tym razem Dzień kobiet wypada w środę, czyli w środku tygodnia. Ja korzystając z okazji planowania – zamierzam zrobić sobie listę rzeczy które chciałabym mieć w swojej przyszłości. Tym razem na pierwszym miejscu  nie będzie to kolorówka, a sprzęt do aparatu fotograficznego, który w ramach swojego drugiego hobby rozwijam bardzo bardzo powoli. Zazwyczaj w okolicach maja większość rodziny i znajomych pyta mnie co bym chciała dostać na jakąś tam okazję… a ja właśnie wtedy, akurat wtedy zapominam co chcę dostać kompletnie! Więc przy okazji postanowiłam stworzyć listę rzeczy które będę aktualizować i będą w mojej pamięci na dłużej 🙂

LISTA RZECZY KTÓRE CHCIAŁABYM DOSTAĆ w prezencie:

Kategoria FOTOGRAFIA:

  1. Samowyzwalacz radiowy do Yongnuo-RF-603IIN3
  2.  Parasolka fotograficzna
  3. Blenda
  4. Prenumerata czasopisma fotograficznego
2 thoughts on “8th March

Leave a Reply

