wpis

Płyn miceralny od Bielendy


MÓJ ULUBIENIEC od lat

Powinnam napisać już dawno recenzję tego kosmetyku. Kupiłam go pierwszy raz chyba w 2016 roku, jak skończył mi się płyn miceralny o którym pisałam TUTAJ. Ale jakoś umknęło mi to. Więc nadrabiamy.

bielenda plyn miceralny

Płyn miceralny od Bielendy jest genialny. Odkąd go kupiłam po raz pierwszy na promocji chyba za 8 zł kilka lat temu nie mogę się bez niego obejść. Jest wszystkim tym, co powinien mieć taki płyn. Jest mega wydajny, mega tani oraz bardzo delikatny, więc nie podrażnia oczu, nie powoduje zaczerwień, ani żadnego pieczenia. Można nim wykonywać również demakijaż całej twarzy i szyi.  W sumie zużyłam już ponad 5 opakowań, a jak tylko mam prawie denko to biegnę do drogerii Rossmann i dokupuję kolejne opakowanie na “zaś”.  Nie wiem jak inne produkty z tej serii, ale jakoś ze względu na jego kapitalne działanie – nie mogę ich wypróbować, ponieważ mój ulubieniec zawsze ląduje w sklepowym koszyku jako pierwszy, i to wrzucam zawsze co najmniej 2 opakowania.

Podsumowanie:

Płyn miceralny jest idealny dla cery suchej i wrażliwej. Nie podrażnia, nie wysusza. Idealnie zmywa tusz, make up oraz wszelkie inne zanieczyszczenia.

 

Leave a Reply

