promocje · wpis

Wygoda w lecie

Nie pisałam ostatnio, ponieważ jestem bardzo zabiegana. Postaram się nadrobić to jak tylko czas pozwoli. Choć ostatnio mam wrażenie że ucieka mi przez palce – mimo wcześniejszego planowania.

Dzisiejszy ciepły dzień spędziłam na zakupach. Tym razem poszukiwałam letnich, w miarę eleganckich butów, które nie będą na wysokim obcasie. Zajrzałam do CCC, ponieważ ostatnio obuwie tej marki poprawiło się bardzo na plus 🙂 pod względem jakości, solidności, a dodatkowo z kartą – można dziś było otrzymać rabat -40% na praktycznie każdy model buta. Tym razem postawiłam na kolor czarny z dodatkami złota. Wybrałam również tenisówki czarne, proste, wkładane – mam już tego typu butki w kolorze pistacji i magenty. Wiedziałam więc,  że ten model będzie idealny – nie wymaga sznurowania i zapinania. A to znacznie ułatwia sprawę szybkiego i wygodnego ubioru. Co ważne – zakupione rzeczy będą mi pasować do moich wcześniejszych zakupów.

sandalki-6

A tak prezentują się dwie pary butów oraz mała czarna torebka (prawdopodobnie format A6).

 

LINK:
sandałki CCC

Leave a Reply

