stan moich włosów · wpis

Moje włosy (my long-hair)

NATURALNE, NIE-FARBOWANE od 2015r.

stan moich włosów maj 2017

Moje włosy lekko sięgają już za łopatki. Są lekko wycieniowanie, przydałoby im się teraz podcięcie na prosto. Niebawem pewnie wybiorę się do fryzjera. Zastanawiam się czy nie zacząć delikatnie rozjaśniać je rumiankiem. Tęsknie za refleksami słońca na nich.

Jak wiecie swoje włosy zapuszczam od 2015 roku, kiedy to 18 kwietnia zostałam narzeczoną 🙂 i zapragnęłam mieć długie, naturalne włosy na swoim ślubie.  Efekt udało mi się w miarę szybko osiągnąć. Teraz pozostaje mi tylko dbanie o moje naturalki. Nie ukrywam że czasem kusi mnie by coś z nimi zrobić (obciąć, skrócić, zrobić farbowanie) ale wtedy od razu przypominam sobie ile kosztowała mnie droga do takiego stanu jak teraz. Jak było wcześniej możecie poczytać na moim starym blogu. Ze względu że straciłam całą dokumentację zdjęciową – poniżej małe zdjęcie z mojego starego bloga. Myślę że teraz jest sporo lepiej 🙂

moje wlosy przed

LINKI do wcześniejszych postów:
Wednesday, 19 August 2015r
Włosom na ratunek (2015r)

Leave a Reply

