perfumy · wpis · zapachy

Wody perfumowane 2017

Niecały rok temu zakupiłam po raz pierwszy perfumy (właściwie wodę perfumowaną) firmy Bi-es d’oro Amore. Powiem tak, zapach w połączeniu z moją skórą był bardzo zmysłowy, zupełnie inny niż prosto z dozownika. Perfumy utrzymywały się w miarę długo, a ich cena nie była zawrotna. Niestety zdjęcia własne się nie uchowały, więc muszę wspomóc się tym, jakie znalazłam w internecie.  Perfumy według opisu znalezionego na stronie TUTAJ mają nutę zapachową:

  • Nuta głowy: magnolia, melon, brzoskwinia, gruszka, bergamotka i mandarynka
  • Nuta serca: tuberoza, śliwka, fiołek, orchidea, frezja, jaśmin, konwalia i róża
  • Nuta podstawowa: piżmo, wanilia, cedr i jeżyna

Szkoda że na opakowaniu nuty zapachowe nie są wypisane. Bardzo by to mi pomogło w doborze zapachu, ponieważ nie musiałabym testować każdego produktu z osobna.

BriEsDoroAmore

Kolejne zapach jaki dziś zakupiłam to Bi-es to Pink Pearl. Perfumy również nie mają wypisanej nuty zapachowej i tu również posiłkuje się tym co znalazłam w internecie. Te posiadają w nucie głowy: bergamotka, brzoskwinia, w nucie serca: różę i konwalię, a w podstawie mają paczulę i wanilię.

Bries 8

Brzmi troszkę słodko, ale tak naprawdę te zapachy do słodkich nie należą. Są chyba bardziej intensywniejsze niż poprzednie, mam nadzieję że będą się równie dobrze trzymać na skórze jak poprzednie. Jest ich chyba troszkę mniej w opakowaniu, stąd pewnie niższa cena.

Fabio verso to kolejne woda perfumowana (perfumy*), jakie dziś sobie zakupiłam. Są typowo kwiatowe, a nuta głowy to Ananas, Cytryna, Czerwone owoce, Liście fiołka, Morela, w nucie  serca mamy tu Jaśmin, Kwiat bawełny, Piwonia, a podstawą jest  Cedr, Paczula, Piżmo, Wanilia.

Bries 2

Moja ocena:

Po 4 godzinach aplikacji perfumy nadal czuć na moim nadgarstku tak samo intensywnie jak zaraz po aplikacji. Zapach pięknie stapia się z moją skórą. Nie żałuję że wybrałam właśnie takie kwiatowo-owocowe nuty.  W porównaniu z dotychczasowymi La-Rive Sweet Rose jest to bardzo fajna odmiana, nie obciążająca zbytnio domowego budżetu.

*perfumy – w zasadzie są to wody perfumowane. Nie wiem czemu większość z nich określana jest przez użytkowników jako perfumy. Dlatego sama zastanawiam się jak je tu określić. Może zapach?

Leave a Reply

