hair · wpis · włosy

Natural blond

Potrzebuję troszkę odmiany. Naturalnej oczywiście. Patrząc na swoje włosy, które już całkiem podrosły postanowiłam wprowadzić na nich troszkę jasności. Nie mogę stosować chemii, w tym farb do włosów, więc w ruch poszedł rumianek. Tak, tradycyjny rumianek, którym rozjaśniały włosy nasze babcie.

Właśnie parzy mi się w dzbanku rumiankowa kąpiel. Dziś będzie tonowanie moich włosów rumiankiem 🙂 jestem bardzo ciekawa jak rozjaśnią mi się moje pasemka. Oczywiście najlepszy efekt jest kiedy umyte włosy wystawimy na naturalne słońce, ale z tym również muszę poczekać.

IMG_20170604_164618

Rumianek coraz bardziej się zaparza. Ma fajny jasny kolor, a ten zapach 🙂 po prostu rewelacja.

Do ok. litrowego dzbanka wrzuciłam tylko 4 torebki rumianku. Teraz czekam aż się dobrze zaparzy, ostygnie i będzie gotowa płukanka do moich włosów. Jeśli chcecie możecie odlać sobie taki rumianek do butelki z atomizerem i psikać nią włosy na słońcu. Kiedyś jako nastolatka tak robiłam, efekt był świetny i bardzo szybko rozjaśniał włosy. Oczywiście rumianek potrafi wysuszać włosy – więc nie zapominajcie raz na jakiś czas położyć na nie odżywkę, szczególnie latem.

Leave a Reply

